Regulamin Świadczenia Usług Przygotowania i Dostawy posiłków w ramach cateringu
„
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Annę Nowińską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą „Catering Lunita” przy ul. Jana Sobieskiego 50, 43-300 Bielsko-Biała, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP REGON , zwanym dalej „.
§2 Definicje
1. Usługi – Przygotowanie i dostarczanie przez „” posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu
2. Klient – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych przez Dostawcę, na podstawie Regulaminu. W przypadku zamówień dla osób poniżej 18 roku życia, zamówień muszą dokonywać ich prawni opiekunowie.
§3 Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest catering dietetyczny „
3. Ceny poszczególnych Zestawów, określone są w cenniku „” w zakładce „cennik” dostępnym na stronie internetowej www..com
§4 Zamawianie „”
2. Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia wpłaty.
3. Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 14.00 będą realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane również od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.
5.
6.
7.
8. „
9. Klient może wybrać okres dostarczania dostawy: 5 dni, 10 dni, 20 dni. Każdy z wybranych wariantów przez Klienta musi zostać opłacony z góry.
10. Każdy Klient JEDNORAZOWO może skorzystać z jednodniowego dnia testowego, który tańszy jest o 20 zł od ceny regularnej za 1 dzień wybranej diety.
§5 Dostawa
1. Dostawa Zamówienia odbywa się w dniach od poniedziałku do piątku, w wybranym przez Klienta przedziale godzinowym, pomiędzy 06:00 - 10:00.
2. Obszar darmowej dostawy obowiązuje na terenie 10 km od siedzimypoza ustalonym obszarem cena dowozu ustalana jest indywidualnie z Klientem.
3. Zmiany dotyczące zmiany adresu, godziny dostawy Klient może dokonać telefonicznie bądź mailowo w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 14:00.
4. W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia z braku podania powodu w dniu poprzedzającym dostawę, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
§6 Zmiana i Anulowanie Zamówienia
1. Odwołanie zamówienia diet Klient realizuje sam poprzez informację mailową lub telefonicznie na dwa dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia do godziny 14:00.
2. Zmianę adresu dostawy należy zgłosić mailowo lub telefonicznie do godziny 14:00 na jeden dzień roboczy przed faktyczną datą realizacji zamówienia.
3. W przypadku rezygnacji z zamówionych zestawów wybranej diety w trakcie ich trwania, każdy zrealizowany dzień zamówienia zostaje rozliczany w kwotach regularnych obowiązujących w ofercie. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.
§7 Polityka Prywatności
1. Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia i celach marketingowych. Administratorem danych jest Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania zrealizowanie zamówienia będzie utrudnione lub niemożliwe według oczekiwań Klienta.